2014. augusztus 11., hétfő

Teszt

Ebben a tesztben azt tudhatod meg, hogy kire hasonlítasz a legjobban.  

1. Kedvenc évszak?

a)Tavasz

b)Nyár

c)Ősz

d)Tél

e)Mindet szeretem/Nem szeretem egyiket sem/ Nem tudom

 

2. Kit választanál a fiúk közül?

a) Tómas

b) Broduey

c)Nem tudok választani a fiúk között

d)Leon

e)Maxi

 

3.Milyen a stílusod?

a) Szeretem a változatosságot, de nem az első nálam a divat. Vannak meghökkentő ruháim, ritkán hordok farmert.

b) Változó, de mindig egy határozott stílus (emó, hippi).

c)Inkább csak ruhákat hordok, nagyon ritkán nadrágot. Szeretem a finom ruhákat, anyagokat.

d)Csak és kizárólag feltűnő, divatos darabok, csupa-csupa csillogással.

e)Divatosan öltözködöm

 

4.)Mi a kedvenc színed?

a)Kék

b) Piros, Zöld

c)Bézs, Lila

d)Rózsaszín, Arany

e)Fekete, Piros

 

5.)Muszáj lenne szerepelned. Hol állnál a színpadon?

a)Jó szerepet kapnék,de nem én lennék a főszereplő

b)Közvetlenül a második legfontosabb a darabban... Nem baj, van még nap, egyszer én is leszek főszereplő!

c) Megkapom a főszerepet, de nem vagyok tőle eltelve... hiszen annyi tehetséges ember van körülöttem!

d) Simán megkapom a főszerepet! Elvégre én vagyok a legjobb ebben a tehetségtelen bagázsban! :)

e) Valahol hátul egy mellékszereplő...

 

6.) Hogy állsz a barátokkal?

a) Elég barátkozós típus vagyok, mindig vannak barátaim

b) Rengetegsok barátom van, de van egy szűk baráti köröm is.

c)Nincs olyan sok barátom, de akik vannak, azokkal szoros a kapcsolat

d) Nincs szükségem barátokra, anélkül is szuper vagyok

e) Van egy legjobb barátom.

 

7.)Mi jellemző rád a leginkább az alábbiak közül?

a) Kedves, barátkozós, problémamegoldó, romantikus

b) Elbűvölő, vicces, sok dologban tehetséges

c) Aranyos, ragyogó, intelligens

d) Csillogó, vezéregyéniség,díva

e) Vagány, divatos

________________________Vége_________________________

Ha a legtöbb válaszod:

a: Francesca

b: Camila

c: Violetta

d: Ludmilla

e: Naty

(Én Ludmi lettem ;D)  Írd meg megjegyzésben, hogy te ki lettél!!








★☆★☆★☆★☆★Játsszunk!!!★☆★☆★☆★☆★




Nem akarod kipróbálni, mennyire emlékszel a Violetta első évfolyamára? Csak semmi puska!




1. Hol lakott Violetta, mielőtt Buenos Airesbe költözött volna?

A)Madridban
B) New Yorkban
C)Barcellonában


2. Ki a 21-es Stúdió alapítója?

A) Beto
B) Gregorio
C) Antonio


3. Melyik állítás hamis?
A) Angie German sógornője
B) Maria Violetta nagynénje
C) Angie Maria lánytestvére


4. Hogy hívják Camilla fiúját?
A) Broadway
B)Tomas
C)Federico


5. Ezek közül melyik nem Violetta dala?
A) Te Quiero
B) Algo Suena En mi
C) Te Creo


6. Ki szerepel közülük egy reality showban?
A) Rafa Palmer
B) Beto Professzor
C)Angie


7. Hogy hívják Naty testvérét, aki énekel?
A) Kimber
B)Lena
C)Gabriela


8. Mi a címe annak a Reality Shownak, amelyben észt vesznek a 21-es Stúdió hallgatói?
A) Tehetségek 21
B) Barátok 21
C) Diákok 21


9. Mi Jade vezetékneve?
A) Blanco
B) Verdem
C) La Fontaine


10. Ki allergiás az eperkoktélra?
A) Tomas
B) Leon
C) Andres


11. Ki nyerte a 21-es Stúdió reality show-ját?
A) Violetta
B) Ludmilla
C) Federico


12. Melyik volt a 21-es Stúdió hallgatónak fő dala a reality showban?
A) Nel Mio Mondo
B) Destinada a Brillar
C) Voy Por Ti







13 megjegyzés: